krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Co z pojemnikami dań na wynos? Kiedy szklane butelki?- odpowiadamy na pytania odnośnie systemu kaucyjnego…
aaa
Obchody Międzynarodowego Dnia Spółdzielczości w siedzibie Krajowej Rady Spółdzielczej
aaa
Gala Polskiej Ligi Siatkówki
aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
Copyright by KZRSS "Społem"

Wywiad Prezesa Zarządu Mazowieckiej Agencji Handlowej "Społem" dla "Tęczy Polskiej"

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2013 Opublikowano: piątek, 15, marzec 2013

W Magazynie Krajowej Rady Spółdzielczej "Tęcza Polska", nr 2/2013, ukazał się wywiad z Jadwigą Wójtowicz – Garwołą, prezesem Zarządu Mazowieckiej Agencji Handlowej "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, zatytułowany: "Społem – znak z ponad 100-letnią gwarancją". Wywiad przeprowadził redaktor Józef Sobiecki.

W tymże numerze "Tęczy Polskiej" znalazły się również 4 strony kolorowej reklamy MAH "Społem", która przedstawia ofertę spółdzielni spożywców "Społem" z terenu Warszawy i Mazowsza.

W wymienionym wywiadzie prezes Jadwiga Wójtowicz – Garwoła powiedziała m.in.:

Reklama jest dźwignią handlu! Czy to jest jedyny cel prowadzonych przez MAH działań reklamowych?

– Chodzi nam o promocję najstarszej w Polsce marki handlowej. Nazwa "Społem" pojawiła się w 1906 r. a jej pomysłodawcą był Stefan Żeromski. W ostatnim rankingu, na 330 polskich marek, "Społem" zajęło 21 miejsce. Ta mocna pozycja świadczy o skuteczności działań promocyjnych i reklamowych prowadzonych w imieniu spółdzielni – właścicieli przez MAH. Chociaż źródła tego sukcesu należy upatrywać przede wszystkim w coraz lepszym wyglądzie, w nowoczesnym wyposażeniu i jakości pracy sklepów społemowskich, w dobrym zaopatrzeniu i w coraz wyższym poziomie kultury obsługi. Stawiając na tradycyjne przywiązanie naszych klientów do sklepów "Społem" wychodzimy z naszą reklamą na ulice i do mieszkań. Mieszkańcy i goście Warszawy mają okazję oglądać nasze reklamy w kilkunastu autobusach, tramwajach, na przystankach i w metrze. Od 8 lat poprzez telewizję, najbardziej popularną i najskuteczniejszą formę przekazu, trafiamy do mieszkań. Właśnie strony reklamowe zamieszczane na łamach "Tęczy Polskiej" są drogowskazem ukazującym czas emisji tych reklam w telewizji.

Jest dość powszechna opinia, że "Społem" w zmaganiach z silną konkurencją może stawiać tylko na jakość, a nie na " codziennie niskie ceny"...

– Nie jest prawdą, że "Społem" nie może konkurować cenami. Właśnie w zamieszczonej reklamie, w ofertach kilku spółdzielni podajemy atrakcyjne ceny detaliczne, które świadczą, że coraz lepiej potrafimy konkurować również pod tym względem.

Jakie są inne źródła Waszego sukcesu?

– Jesteśmy solidni wobec spółdzielni, które tworzą Mazowiecką Agencję Handlową i są jej właścicielami. Jesteśmy solidni wobec sprawdzonych dostawców, z którymi współpracujemy od lat. A przede wszystkim staramy się nie zawieść naszych klientów. Słowa naszej reklamy mają pokrycie w rzeczywistości. Wiele czasu i wysiłku poświęciliśmy na edukację i szkolenia. Od lat MAH jest organizatorem konferencji i seminariów, a także konsultacji i warsztatów handlowych. Szczególną rolę spełniają spotkania handlowe.

Jaki jest cel tych spotkań?

– Chodzi nam o dobrą współpracę ze spółdzielniami i dostawcami. Dlatego kilka razy w ciągu roku zapraszamy ich na spotkania. Jest wtedy okazja, by bliżej się poznać. Dostawcy przedstawiają aktualną ofertę, mówią o swoich planach. My ze swej strony zgłaszamy swoje uwagi, propozycje, życzenia. Na spotkania te zapraszamy dziennikarzy. Spotkania te mają często charakter rodzinny. Dlatego tradycyjnie spotykamy się również przed świętami Bożego Narodzenia, czy Wielkanocy. Realizujemy też cele edukacyjne dla zarządzających sieciami, placówkami handlowymi i produktami. Ostatnie, które określiliśmy jako "Nowe Otwarcie 2013" odbyło się 14 stycznia. Na spotkaniu tym zaprezentowaliśmy nie tylko nową formę reklamy telewizyjnej, o której będziemy informować na łamach "Tęczy Polskiej" przez cały bieżący rok, ale również dyskutowaliśmy jak skutecznie funkcjonować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Ponadto jako stabilna firma, z dwumilionowym kapitałem zakładowym, w okresie minionych 17 lat funkcjonowania zmienialiśmy swój profil działania, dopasowywaliśmy go do zmian zachodzących w naszym otoczeniu, nie tylko handlowym, ale także dostosowywaliśmy go do wymogów unijnych .Przypomnę, że na zaproszenie Rafała Trzaskowskiego, posła do Parlamentu Europejskiego, liczna grupa reprezentująca właścicieli naszej Agencji odwiedziła we wrześniu 2012 r. Brukselę. Wyjazd studyjny poświęcony poznaniu Parlamentu Europejskiego, był tym cenniejszy, że odbywał się w Międzynarodowym Roku Spółdzielczości.

Ubiegły rok Mazowiecka Agencja Handlowa rozpoczynała spotkaniem pod choinką z okazji Jubileuszu 15-lecia, a zamykała w Teatrze Wielkim, gdzie została uhonorowana Medalem Europejskim. Za co otrzymaliście ten medal?

– 7 grudnia ubr. w Teatrze Wielkim odbyła się uroczystość wręczenia Medali Europejskich, przyznawanych przez Business Centre Club przy udziale Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej. Miałam przyjemność osobiście odebrać to wyróżnienie, które zostało przyznane naszej firmie za reklamę. Dodam, że nagroda w postaci Medalu Europejskiego jest potwierdzeniem silnej pozycji na rynku, cieszy się wysokim uznaniem i jest najlepszą referencją.

W Magazynie Krajowej Rady Spółdzielczej "Tęcza Polska", nr 2/2013, ukazał się wywiad z Jadwigą Wójtowicz – Garwołą, prezesem Zarządu Mazowieckiej Agencji Handlowej "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, zatytułowany: "Społem – znak z ponad 100-letnią gwarancją". Wywiad przeprowadził redaktor Józef Sobiecki.

W tymże numerze "Tęczy Polskiej" znalazły się również 4 strony kolorowej reklamy MAH "Społem", która przedstawia ofertę spółdzielni spożywców "Społem" z terenu Warszawy i Mazowsza.

W wymienionym wywiadzie prezes Jadwiga Wójtowicz – Garwoła powiedziała m.in.:

Reklama jest dźwignią handlu! Czy to jest jedyny cel prowadzonych przez MAH działań reklamowych?

– Chodzi nam o promocję najstarszej w Polsce marki handlowej. Nazwa "Społem" pojawiła się w 1906 r. a jej pomysłodawcą był Stefan Żeromski. W ostatnim rankingu, na 330 polskich marek, "Społem" zajęło 21 miejsce. Ta mocna pozycja świadczy o skuteczności działań promocyjnych i reklamowych prowadzonych w imieniu spółdzielni – właścicieli przez MAH. Chociaż źródła tego sukcesu należy upatrywać przede wszystkim w coraz lepszym wyglądzie, w nowoczesnym wyposażeniu i jakości pracy sklepów społemowskich, w dobrym zaopatrzeniu i w coraz wyższym poziomie kultury obsługi. Stawiając na tradycyjne przywiązanie naszych klientów do sklepów "Społem" wychodzimy z naszą reklamą na ulice i do mieszkań. Mieszkańcy i goście Warszawy mają okazję oglądać nasze reklamy w kilkunastu autobusach, tramwajach, na przystankach i w metrze. Od 8 lat poprzez telewizję, najbardziej popularną i najskuteczniejszą formę przekazu, trafiamy do mieszkań. Właśnie strony reklamowe zamieszczane na łamach "Tęczy Polskiej" są drogowskazem ukazującym czas emisji tych reklam w telewizji.

Jest dość powszechna opinia, że "Społem" w zmaganiach z silną konkurencją może stawiać tylko na jakość, a nie na " codziennie niskie ceny"...

– Nie jest prawdą, że "Społem" nie może konkurować cenami. Właśnie w zamieszczonej reklamie, w ofertach kilku spółdzielni podajemy atrakcyjne ceny detaliczne, które świadczą, że coraz lepiej potrafimy konkurować również pod tym względem.

Jakie są inne źródła Waszego sukcesu?

– Jesteśmy solidni wobec spółdzielni, które tworzą Mazowiecką Agencję Handlową i są jej właścicielami. Jesteśmy solidni wobec sprawdzonych dostawców, z którymi współpracujemy od lat. A przede wszystkim staramy się nie zawieść naszych klientów. Słowa naszej reklamy mają pokrycie w rzeczywistości. Wiele czasu i wysiłku poświęciliśmy na edukację i szkolenia. Od lat MAH jest organizatorem konferencji i seminariów, a także konsultacji i warsztatów handlowych. Szczególną rolę spełniają spotkania handlowe.

Jaki jest cel tych spotkań?

– Chodzi nam o dobrą współpracę ze spółdzielniami i dostawcami. Dlatego kilka razy w ciągu roku zapraszamy ich na spotkania. Jest wtedy okazja, by bliżej się poznać. Dostawcy przedstawiają aktualną ofertę, mówią o swoich planach. My ze swej strony zgłaszamy swoje uwagi, propozycje, życzenia. Na spotkania te zapraszamy dziennikarzy. Spotkania te mają często charakter rodzinny. Dlatego tradycyjnie spotykamy się również przed świętami Bożego Narodzenia, czy Wielkanocy. Realizujemy też cele edukacyjne dla zarządzających sieciami, placówkami handlowymi i produktami. Ostatnie, które określiliśmy jako "Nowe Otwarcie 2013" odbyło się 14 stycznia. Na spotkaniu tym zaprezentowaliśmy nie tylko nową formę reklamy telewizyjnej, o której będziemy informować na łamach "Tęczy Polskiej" przez cały bieżący rok, ale również dyskutowaliśmy jak skutecznie funkcjonować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Ponadto jako stabilna firma, z dwumilionowym kapitałem zakładowym, w okresie minionych 17 lat funkcjonowania zmienialiśmy swój profil działania, dopasowywaliśmy go do zmian zachodzących w naszym otoczeniu, nie tylko handlowym, ale także dostosowywaliśmy go do wymogów unijnych .Przypomnę, że na zaproszenie Rafała Trzaskowskiego, posła do Parlamentu Europejskiego, liczna grupa reprezentująca właścicieli naszej Agencji odwiedziła we wrześniu 2012 r. Brukselę. Wyjazd studyjny poświęcony poznaniu Parlamentu Europejskiego, był tym cenniejszy, że odbywał się w Międzynarodowym Roku Spółdzielczości.

Ubiegły rok Mazowiecka Agencja Handlowa rozpoczynała spotkaniem pod choinką z okazji Jubileuszu 15-lecia, a zamykała w Teatrze Wielkim, gdzie została uhonorowana Medalem Europejskim. Za co otrzymaliście ten medal?

– 7 grudnia ubr. w Teatrze Wielkim odbyła się uroczystość wręczenia Medali Europejskich, przyznawanych przez Business Centre Club przy udziale Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej. Miałam przyjemność osobiście odebrać to wyróżnienie, które zostało przyznane naszej firmie za reklamę. Dodam, że nagroda w postaci Medalu Europejskiego jest potwierdzeniem silnej pozycji na rynku, cieszy się wysokim uznaniem i jest najlepszą referencją.