krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Społem Wola przeszło lifting i walczy o klientów nowym konceptem Bistro Kredens
Społem Wola w wygospodarowanej części lokalu sklepowego stworzyło bistro łączące bar mleczny z pubem.
aaa
Jubileuszowy 50 Zjazd Delegatów KZRSS
W Zjeździe uczestniczyło 225 delegatów spośród 293 wybranych w spółdzielniach, 30 zaproszonych gości oraz 125 przedstawicieli wystawców.
aaa
PSS „Społem" Białystok wśród laureatów nagrody Orły "Wprost"
aaa
100 lat „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Zamościu
Jubileuszowa Gala wieńczyła obchody 100-lecia funkcjonowania Spółdzielni.
aaa
Wystawa w Muzeum Historii Spółdzielczości. Kapitał kolektywny
aaa
150 lat Społem WSS Śródmieście w Warszawie
W warszawskim klubie Space świętowali swój wyjątkowy jubileusz członkowie i pracownicy WSS.
Copyright by KZRSS "Społem"

Wywiad Prezesa „Społem" PSS w Elblągu dla „Dziennika Elbląskiego"

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR II/2014 Opublikowano: wtorek, 08, kwiecień 2014

W „Dzienniku Elbląskim" w dniu 7 kwietnia br. opublikowano krótką rozmowę z Wiesławem Sznazą – prezesem Zarządu „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Elblągu. Rozmowę zatytułowano: „Wspierając pozytywne emocje, które wyzwala sport. Naszymi kibicami są lojalni klienci".

Sport to dobry sposób na właściwe komunikowanie i budowanie pozytywnych relacji z konsumentem – powiedział w rozmowie z „Dziennikiem Elbląskim" prezes Wiesław Sznaza.
Oto pełna treść tej rozmowy.
– „Społem" PSS już kolejny raz włączyło się w organizację plebiscytu na 10 najpopularniejszych sportowców „Dziennika Elbląskiego". Sport to dobry sposób na reklamę?
– Sport to dobry sposób na właściwe komunikowanie i budowanie pozytywnych relacji z konsumentem. Udział firmy w wydarzeniach sportowych to również wyrażenie wspólnej tożsamości z lokalną społecznością, wspieranie pozytywnych emocji, które wyzwala sport.
– W sporcie istotny jest trening, a co jest najważniejsze w zarządzaniu taką organizacją, jak spółdzielnia ?
– Zarządzanie spółdzielnią to swoisty trening, któremu podlegają wszyscy pracownicy i członkowie. Każdy z nas musi wykazywać się skutecznością działań, doskonalić swoją wiedzę i umiejętności, budować wzajemne, dobre relacje. Dobry zespół jest gwarancją dobrego wyniku. Prowadzenie przedsiębiorstwa to dzisiaj również forma rywalizacji, gdzie kibicami są nasi lojalni klienci.
– Jak spółdzielnia radzi sobie w czasie kryzysu?
– Przez szereg lat spółdzielnia stara się zachować swoją pozycję lokalnego solidnego przedsiębiorcy i pracodawcy. Różnorodność prowadzonej działalności pozwala na utrzymanie stabilnej sytuacji i inwestycje w majątek oraz jakość wytwarzanych produktów.
– Jakie plany macie na najbliższe lata?
– Cały czas staramy się poprawiać naszą ofertę handlową. Placówki „Społem" sukcesywnie są modernizowane i przechodzą remodeling. System lojalnościowy PrimoPartner pozwala na skuteczną komunikację i budowanie dobrych relacji z naszymi klientami. Właśnie kończymy remont i nową aranżację sklepu „Społem" przy ul. Kościuszki 27-29. Jesteśmy również w trakcie projektowania nowej placówki, której budowę chcielibyśmy realizować pod koniec bieżącego roku. Inwestujemy w nowe urządzenia piekarnicze, które pozwolą rozszerzyć proponowany asortyment. W obliczu kryzysu dywersyfikacja działań spółdzielni pozwoli utrzymać stabilną pozycję oraz da nam satysfakcję, że gramy w dobrej drużynie.