krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
aaa
Posiedzenie Zarządu Euro Coop
Z ramienia KZRSS w spotkaniu brali udział Prezes Zarządu Ryszard Jaśkowski będący członkiem Zarządu Euro Coop oraz Agnieszka Wroniewicz Dyrektor...
aaa
Kolejna konferencja Społem już za nami!
Copyright by KZRSS "Społem"

Wywiad Prezesa „Społem" PSS w Elblągu dla „Dziennika Elbląskiego"

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR II/2014 Opublikowano: wtorek, 08, kwiecień 2014

W „Dzienniku Elbląskim" w dniu 7 kwietnia br. opublikowano krótką rozmowę z Wiesławem Sznazą – prezesem Zarządu „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Elblągu. Rozmowę zatytułowano: „Wspierając pozytywne emocje, które wyzwala sport. Naszymi kibicami są lojalni klienci".

Sport to dobry sposób na właściwe komunikowanie i budowanie pozytywnych relacji z konsumentem – powiedział w rozmowie z „Dziennikiem Elbląskim" prezes Wiesław Sznaza.
Oto pełna treść tej rozmowy.
– „Społem" PSS już kolejny raz włączyło się w organizację plebiscytu na 10 najpopularniejszych sportowców „Dziennika Elbląskiego". Sport to dobry sposób na reklamę?
– Sport to dobry sposób na właściwe komunikowanie i budowanie pozytywnych relacji z konsumentem. Udział firmy w wydarzeniach sportowych to również wyrażenie wspólnej tożsamości z lokalną społecznością, wspieranie pozytywnych emocji, które wyzwala sport.
– W sporcie istotny jest trening, a co jest najważniejsze w zarządzaniu taką organizacją, jak spółdzielnia ?
– Zarządzanie spółdzielnią to swoisty trening, któremu podlegają wszyscy pracownicy i członkowie. Każdy z nas musi wykazywać się skutecznością działań, doskonalić swoją wiedzę i umiejętności, budować wzajemne, dobre relacje. Dobry zespół jest gwarancją dobrego wyniku. Prowadzenie przedsiębiorstwa to dzisiaj również forma rywalizacji, gdzie kibicami są nasi lojalni klienci.
– Jak spółdzielnia radzi sobie w czasie kryzysu?
– Przez szereg lat spółdzielnia stara się zachować swoją pozycję lokalnego solidnego przedsiębiorcy i pracodawcy. Różnorodność prowadzonej działalności pozwala na utrzymanie stabilnej sytuacji i inwestycje w majątek oraz jakość wytwarzanych produktów.
– Jakie plany macie na najbliższe lata?
– Cały czas staramy się poprawiać naszą ofertę handlową. Placówki „Społem" sukcesywnie są modernizowane i przechodzą remodeling. System lojalnościowy PrimoPartner pozwala na skuteczną komunikację i budowanie dobrych relacji z naszymi klientami. Właśnie kończymy remont i nową aranżację sklepu „Społem" przy ul. Kościuszki 27-29. Jesteśmy również w trakcie projektowania nowej placówki, której budowę chcielibyśmy realizować pod koniec bieżącego roku. Inwestujemy w nowe urządzenia piekarnicze, które pozwolą rozszerzyć proponowany asortyment. W obliczu kryzysu dywersyfikacja działań spółdzielni pozwoli utrzymać stabilną pozycję oraz da nam satysfakcję, że gramy w dobrej drużynie.