krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Co z pojemnikami dań na wynos? Kiedy szklane butelki?- odpowiadamy na pytania odnośnie systemu kaucyjnego…
aaa
Obchody Międzynarodowego Dnia Spółdzielczości w siedzibie Krajowej Rady Spółdzielczej
aaa
Gala Polskiej Ligi Siatkówki
aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
Copyright by KZRSS "Społem"

Certyfikat KidZone dla „Społem" WSS Śródmieście

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2014 Opublikowano: poniedziałek, 27, styczeń 2014

„Społem" Warszawska Spółdzielnia Spożywców Śródmieście prowadząc szereg działań na rzecz dzieci spełnia formalne i jakościowe wymogi określone w Regulaminie KidZone.

W związku z powyższym została uhonorowana certyfikatem Znak Jakości KidZone Edycja 2013, który przyznawany jest bezterminowo, wzmacnia markę i utrwala pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie.
Działania spółdzielni na rzecz dzieci zostały zauważone przez Dziecięce Centrum Jakości, funkcjonujące w ramach KidZone – Strefa Szczęśliwych Dzieci, którego misją jest promowanie firm uwzględniających potrzeby najmłodszych. Projekt Znak Jakości KidZone pod patronatem Rzecznika Praw Dziecka ma na celu wyróżnienie i promocję podmiotów, dla których ważna jest jakość produktów i usług dedykowanych dzieciom.
Obecnie Społem WSS Śródmieście, po raz kolejny, włącza się w akcję Dobre Dukaty. Od 15 stycznia 2014 roku Mennica Polska wraz z Fundacją TVN „Nie jesteś sam" rozpoczynają realizację projektu pod hasłem: „Cała reszta to szczęście".
Za pośrednictwem placówek handlowych, m. in. Śródmiejskiej „Społem" WSS, dukaty, zaprojektowane przez gwiazdy stacji TVN: Kingę Rusin, Magdę Mołek, Annę Maruszeczko, Dorotę Wellman, Marcina Prokopa oraz prezes Fundacji Bożenę Walter, trafią w postaci reszty do klientów. Wartość Szczęśliwego Dukata wynosi 5 zł. Pozyskane środki finansowe zasilą konto Fundacji „Nie jesteś sam", z przeznaczeniem na leczenie i rehabilitację jej podopiecznych. Dukaty mogą stanowić zestaw kolekcjonerski składający się z sześciu sztuk.
Akcji towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania reklamowa, nad którą patronat medialny objęła Telewizja TVN. Partnerami akcji są: OBI, Apart, Statoil, Komfort, E. Leclerc, H&M, Inglot, Orsay, Venezia, Bartek, Natura i Black Red White.
Organizatorzy przygotowali materiały reklamowe w postaci znaczków dla kasjerów, plakatów i ulotek.