krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Co z pojemnikami dań na wynos? Kiedy szklane butelki?- odpowiadamy na pytania odnośnie systemu kaucyjnego…
aaa
Obchody Międzynarodowego Dnia Spółdzielczości w siedzibie Krajowej Rady Spółdzielczej
aaa
Gala Polskiej Ligi Siatkówki
aaa
Młode Spółdzielnie konsumenckie w Europie
Organizacja Euro Coop wspiera działania oraz rozwój spółdzielni w Europie.
Copyright by KZRSS "Społem"

Reklama telewizyjna organizowana przez Mazowiecką Agencję Handlową "Społem" z emisją w TVP Warszawa w 2013 roku

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR I/2013 Opublikowano: środa, 09, styczeń 2013

Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, na kolejny ósmy rok, zorganizowała reklamę telewizyjną spółdzielni zintegrowanych w Spółce, emitowaną w 2013 roku na antenie telewizji regionalnej – TVP Warszawa.

W 2013 roku została zmieniona formuła prezentacji spółdzielni w spotach reklamowych, zarówno sponsorskich jak i reklamowych. Skoncentrowano się na reklamie konkretnej spółdzielni i promocji produktów, w określonej cenie detalicznej. Prezentowane produkty charakteryzują się atrakcyjną ceną konkurującą z innymi sieciami detalicznymi na terenie Warszawy i Mazowsza.

Reklama telewizyjna realizowana przez MAH "Społem" w 2013 roku, składa się z:

– filmu sponsorskiego 8-sekundowego spółdzielni: "Społem" WSS Praga Południe, "Społem" WSS Wola, "Społem" WSS Śródmieście, Spółdzielni Spożywców "Mokpol", "Społem" PSS Grodzisk Mazowiecki, "Społem" PSS Wyszków, "Społem" PSS Legionowo i SPC Warszawa,
– filmu reklamowego 5-sekundowego spółdzielni i produktu z określoną ceną detaliczną.

W ramach działań marketingowych Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. realizuje również inne formy, jak:

– promocja marki własnej "Społem" w ulotce MAH "Społem" dołączonej do "Społemowca Warszawskiego",
– billboardy w Metrze Warszawskim – Metro Centrum, Metro Ratusz i Metro Wilanowska,
– citylighty na wiatach przystankowych środków komunikacji miejskiej w Warszawie, na których prezentowane są produkty z reklamy telewizyjnej,
– monitor w biurowcu KZRSS "Społem" przy ul. Grażyny 15, przy siedzibie MAH "Społem".

Szczegóły działań MAH "Społem" są aktualizowane na jej stronie internetowej: [url=www.mahwarszawa.pl][/url].

Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. w Warszawie, na kolejny ósmy rok, zorganizowała reklamę telewizyjną spółdzielni zintegrowanych w Spółce, emitowaną w 2013 roku na antenie telewizji regionalnej – TVP Warszawa.

W 2013 roku została zmieniona formuła prezentacji spółdzielni w spotach reklamowych, zarówno sponsorskich jak i reklamowych. Skoncentrowano się na reklamie konkretnej spółdzielni i promocji produktów, w określonej cenie detalicznej. Prezentowane produkty charakteryzują się atrakcyjną ceną konkurującą z innymi sieciami detalicznymi na terenie Warszawy i Mazowsza.

Reklama telewizyjna realizowana przez MAH "Społem" w 2013 roku, składa się z:

– filmu sponsorskiego 8-sekundowego spółdzielni: "Społem" WSS Praga Południe, "Społem" WSS Wola, "Społem" WSS Śródmieście, Spółdzielni Spożywców "Mokpol", "Społem" PSS Grodzisk Mazowiecki, "Społem" PSS Wyszków, "Społem" PSS Legionowo i SPC Warszawa,
– filmu reklamowego 5-sekundowego spółdzielni i produktu z określoną ceną detaliczną.

W ramach działań marketingowych Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem" Sp. z o.o. realizuje również inne formy, jak:

– promocja marki własnej "Społem" w ulotce MAH "Społem" dołączonej do "Społemowca Warszawskiego",
– billboardy w Metrze Warszawskim – Metro Centrum, Metro Ratusz i Metro Wilanowska,
– citylighty na wiatach przystankowych środków komunikacji miejskiej w Warszawie, na których prezentowane są produkty z reklamy telewizyjnej,
– monitor w biurowcu KZRSS "Społem" przy ul. Grażyny 15, przy siedzibie MAH "Społem".

Szczegóły działań MAH "Społem" są aktualizowane na jej stronie internetowej: [url=www.mahwarszawa.pl][/url].