Doradztwo Prawno-Podatkowe
Krajowa Platforma Handlowa
Krajowa Platforma Handlowa „Społem" Sp. z o.o. została powołana przez Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem" w grudniu 2010 roku w odpowiedzi na oczekiwania Spółdzielni oraz producentów. KPH „Społem" Sp. z o.o. jest w 100 % własnością Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem" i została stworzona w oparciu o potrzebę jasno wyrażoną przez większość Spółdzielni.
Spółka bazuje na wieloletniej współpracy Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem" ze Spółdzielniami Spożywców „Społem" z terenu całego kraju.
Jako jedyny podmiot w kraju KPH Społem współpracuje obecnie ze 195 Spółdzielniami, będącymi właścicielami 1800 sklepów.
Obecnie w ofercie spółki jest 250 produktów marki własnej wytwarzanych przez 60 producentów i dystrybuowanych przez 59 dystrybutorów na terenie całego kraju.
Misją KPH Społem jest kreowanie rozwiązań, dzięki którym Spółdzielnie będą mogły zaspokajać oczekiwania Klientów, być bardziej konkurencyjne oraz umacniać własną pozycję na rynku.
Chcesz wiedzieć więcej : www.kphspolem.pl
Zapraszamy do współpracy.
Współpraca gospodarcza
Krajowa Platforma Handlowa Społem | Program Społem znaczy razem | Program ekologiczny | Sklepy Lux-mini |
Sklepy Lux | Program Karta Kienta Społem | Dyskonty S | Eleganza |
Społem znaczy razem
Pod koniec 2010 roku Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców "Społem" realizując postanowienia IV Zjazdu Delegatów wprowadził w sieci handlowej spółdzielni spożywców "Społem" program lojalnościowy dla klientów pod nazwą "Społem znaczy razem".
Założenia projektu zostały sporządzone w oparciu o informacje otrzymywane ze spółdzielni, w tym analizę ankiet wypełnianych przez zainteresowane spółdzielnie, oraz konsultowane na konferencjach "Strategia Społem 2010". Zasady funkcjonowania zostały dostosowanie do możliwości technicznych i wymagań większości spółdzielni.
Zainteresowane spółdzielnie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami odnośnie programu, które można znaleźć: tutaj.
UWAGA!!!
INFORMACJA DLA POSIADACZY KART KLIENTA "SPOŁEM ZNACZY RAZEM":
Stan konta uczestnika można sprawdzić na stronie internetowej tej spółdzielni, do której należy sklep, w którym wydano daną kartę. Nazwa spółdzielni znajduje się na awersie karty.
Gospodarowanie odpadami w sklepach
Ustawa o opakowaniach i materiałach opakowaniowych określiła wymagania, jakim muszą odpowiadać opakowania ze względu na zasady ochrony środowiska oraz sposoby postępowania z opakowaniami, zapewniające ochronę zdrowia i życia ludzi oraz ochronę środowiska.
Opakowania powinny być oznaczone bezpośrednio lub na etykiecie w sposób wyraźny i czytelny oraz trwały. Oznaczenie to określa materiał, z którego jest wykonane opakowanie, możliwość wielokrotnego użytku opakowania oraz przydatność opakowania do recyklingu. Znajomość tych oznaczeń jest konieczna, gdyż segregacja odpadów polega na grupowaniu według materiałów, z których jest wykonane.
Na producentów produktów w opakowaniach zostały nałożone obowiązki docelowo do 31 grudnia 2007 r. odzysku i recyklingu w stosunku do wprowadzonych na rynek opakowań, a więc:
- z tworzyw sztucznych – 25%
- z aluminium do 300l – 40%
- z blachy białej – 20%
- z papieru i tektury – 48%
- ze szkła – 40%
- z materiałów naturalnych (drewno i tekstylia) – 15%
- wielomateriałowych – 25%
W przypadku nieuzyskania określonego poziomu odzysku i recyklingu przedsiębiorca musi uiścić opłatę produktową, wyliczoną dla poszczególnych rodzajów opakowań. Przepisy mają także zastosowanie do sklepów o powierzchni powyżej 500m kw. sprzedających przez siebie pakowane towary.