krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
WIOSENNA KONFERENCJA „SPOŁEM 2025"
Konferencja rozpoczęła się spotkaniem z Zarządem Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem", który przedstawił podsumowanie...
aaa
Zachęcamy wszystkie spółdzielnie do włączenie się w akcje promocji znaku Społem!
aaa
Czym jest spółdzielczość?
aaa
Kongres Retail Trends 2025
W warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton odbył się kongres Retail Trends 2025, gromadząc ponad 1000 przedstawicieli handlu, przemysłu, usług oraz świata...
aaa
Będąca własnością „Społem" PSS w Wadowicach Karczma „Rzym" w Suchej Beskidzkiej znalazła się w elitarnej grupie 20 najcenniejszych zabytków architektury drewnianej w Małopolsce.
aaa
Jak spółdzielnie mogą uratować świat? - Wykład profesora Jerome Warren'a w siedzibie KZRSS „Społem"
To wydarzenie stanowiło początek wspólnych działań promujących ekonomię społeczną i spółdzielczość ...
Copyright by KZRSS "Społem"

Informacja Zastępcy Prezesa Zarządu KZRSS „Społem" i Prezesa KPH „Społem" o marce własnej „Społem" w „Tęczy Polskiej"

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2015 Opublikowano: piątek, 04, grudzień 2015

W Magazynie Krajowej Rady Spółdzielczej „Tęcza Polska" Nr 11, z listopada br., ukazała się informacja o marce własnej „Społem", którą przekazał Ryszard Jaśkowski – zastępca prezesa Zarządu Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem" i prezes Krajowej Platformy Handlowej „Społem".

Oto treść tej informacji.
– W grudniu 2010 r., wychodząc naprzeciw potrzebom naszych spółdzielni, powołaliśmy Krajową Platformę Handlową „Społem". Właścicielem tej spółdzielczej spółki jest w 100 proc. Krajowy Związek. Współpracę z Platformą zadeklarowało ponad 150 spółdzielni, posiadających łącznie ponad 1.500 sklepów.
Jednym z naszych najważniejszych zadań jest m.in. rozwój marki własnej „Społem". Obecnie tradycyjnym logo „Społem" oznaczonych jest już ponad 200 towarów różnego asortymentu: m.in. ciastka produkowane przez PSS „Społem" w Stalowej Woli, produkty mleczne, dżemy, jaja, wędliny, a także artykuły gospodarstwa domowego i chemii gospodarczej. W tej chwili skupiamy się na modyfikacji i rozwoju marki własnej poprzez optymalizację grup produktowych. Planujemy wprowadzenie nowych, atrakcyjnych towarów – już dziś mogę powiedzieć, że będą to m.in. mrożonki oraz 15 nowych produktów nabiałowych. Dobierając towary do katalogu marki własnej kierujemy się ich jakością oraz atrakcyjną ceną, która pozwoli osiągać zamierzone marże dla Spółdzielni. Platforma równolegle wdraża również projekt „Społem na zdrowie", który pozwoli naszym spółdzielniom na uzyskanie korzystnych rabatów na parafarmaceutyki i suplementy diety.
W ofercie dostępnej na portalu KPH „Społem" dostępne są już:
– 123 produkty w marce własnej „Społem",
– 34 produkty AGD z logo „Społem",
– 9 produktów Elektro AGD z logo „Społem",
– 23 produkty w kategorii chemia i kosmetyki.