krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Sejm ustanowił rok 2025 Rokiem Stefana Żeromskiego z okazji 100 rocznicy jego śmierci.
"To jeden z najwybitniejszych polskich pisarzy, duchowy autorytet polskiej inteligencji, autor opowiadań, powieści i dramatów, które ukształtowały narodowe...
aaa
Informacja o obradach Nadzwyczajnego Zjazdu Delegatów KZRSS „Społem”.
aaa
W grudniu 2024 r. oraz styczniu 2025 r. serdecznie zapraszamy na szkolenie Bilans 2024!
aaa
Po trwającej niecałe pół roku budowie „Społem” PSS „Jedność” w Częstochowie otworzyła swój 45 sklep
Sklep zlokalizowany jest w dzielnicy Lisiniec, wśród niskiej zabudowy jednorodzinnej....
aaa
Uroczyste odsłonięcie pamiątkowej tablicy Stanisława Wojciechowskiego
23 października 2024 r. w siedzibie KZRSS „Społem" uroczyście odsłonięto tablicę ku pamięci Stanisława Wojciechowskiego...
Copyright by KZRSS "Społem"

VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2024 Opublikowano: środa, 09, październik 2024

Retail Challenge Poland to spotkanie całej branży retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food. Program stworzony został na bazie ponad 70 rozmów z ekspertami rynku a aktualne wyzwania zostały omówione podczas 2 intensywnych dni w ramach 6 sesji specjalistycznych.


Ryszard Jaśkowski Prezes Zarządu KZRSS „Społem" zabrał głos w dyskusji panelowej, która odbyła się drugiego dnia RETAIL CHALLENGE 2025 w dyskusji:
Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta – czy zawsze? Jak wojna cenowa wpływa na rynek retailowy?

Rozmowę poprowadziła Ania Heimberger Prezes Fundacji Kobiety e-biznesu, CEO Bateau( ex Marketing Dyrektor InPost, Upfield/Unilever, MAKRO, Sklepy Komfort)
Paneliści:
· Szymon Bujalski, Wiceprzewodniczący Rady, E-IZBY, Niezależny ekspert
· Dariusz Stolarczyk, Członek Zarządu ds. detalu, EUROCASH
· Jan Sałata, Dyrektor Generalny, PSH NASZ SKLEP
· Ryszard Jaśkowski, Prezes Zarządu, KZRSS „SPOŁEM"
· Tomasz Stec, Partner Zarządzający, SIMON-KUCHER
· Piotr Biela, Business Development Manager, GRUPA BLIX
Jedną ze strategii rynkowych jest strategia najniższej ceny, w której często narzędziem jest wojna cenowa. Obserwuje od zeszłego roku na rynku bardzo ciekawe taktyki pomiędzy dwoma dużymi graczami na rynku spożywczym. Co jest wojną cenową, jaki ma wpływ na gospodarkę i poszczególnych jej graczy zarówno konsumentów jak i sieci retail oraz producentów?
Uczestnicy poruszyli kwestię wpływu wojny cenowej na zachowania konsumentów, ale też:
• jaki wpływ na resztę rynku retail ma wojna cenowa?
• lojalność konsumentów,
• profilowanie ofert,
• czy klient traci zaufanie do retailu bo czuje, że jest oszukiwany?

  • raf_sisIII2024001
  • raf_sisIII2024002
  • raf_sisIII2024003
  • raf_sisIII2024004