krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
SYSTEM KAUCYJNY - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE WDRAŻANIA NOWYCH PRZEPISÓW
Zapraszamy na spotkanie z ekspertem!
aaa
Nowo wyremontowany sklep „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Białej Podlaskiej
aaa
Zarząd KZRSS „Społem" w Warszawie serdecznie zaprasza prezesów i członków zarządów spółdzielni na kolejną, wiosenną konferencję „SPOŁEM 2024".
aaa
Pierwsze posiedzenie zgromadzenia ogólnego KRS
Wzięło w nim udział 99 ze 102 delegatów wybranych na VII Kongresie. Zgromadzenie wybrało Zarząd Krajowej Rady Spółdzielczej, Prezydium Zgromadzenia...
aaa
W dniach 22-23 stycznia 2024 r. obradował VII Kongres Spółdzielczości, który jest najwyższym organem samorządu spółdzielczego w Polsce.
Copyright by KZRSS "Społem"

Utworzenie funduszu promocyjnego i podpisanie umowy marketingowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR III/2022 Opublikowano: poniedziałek, 29, sierpień 2022

22 sierpnia br. Prezes Zarządu KZRSS „Społem" Ryszard Jaśkowski, Pełnomocnik Zarządu Magdalena Plewa oraz przedstawiciele Zarządu PLS S.A Artura Popko – Prezes Zarządu i Wiesława Kozieła – Członek Zarządu podpisali umowę o nawiązaniu współpracy w zakresie promocji marki „Społem Coop". Przedmiotem podpisanej umowy jest sponsorowanie przez „Społem" rozgrywek PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi oraz Wydarzeń Superpucharu Polski Mężczyzn, Superpucharu Polski Kobiet, TAURON Pucharu Polski Mężczyzn i TAURON Pucharu Polski Kobiet, Grand Prix PLS oraz świadczenie przez PLS na rzecz „Społem" usług reklamowych i marketingowych. Powyższe przedsięwzięcie nie mogłoby się udać, gdyby nie wsparcie finansowe tego projektu przez ponad 60 spółdzielni, które dostrzegły tą nadarzającą się okazję do promowania marki „Społem Coop" w środkach masowego przekazu.

24 sierpnia br. o godzinie 10.00 nastąpiło oficjalne powitanie „Społem" w gronie Sponsorów Polskiej Ligii Siatkówki poprzez zamieszczenie materiałów prasowych na stronach internetowych wszystkich lig sponsorowanych przez „Społem", profilach social mediów, również profilach zarządzanych przez KZRSS „Społem". Prezes Ryszard Jaśkowski udzielił wypowiedzi na temat naszych oczekiwań oraz nadziei związanych z podjętą współpracą.

Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem" został oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki S.A. Zawarta umowa obejmuje najbliższe dwa sezony wszystkich prowadzonych przez PLS rozgrywek.
To kolejny sponsor, który zdecydował się na promowanie poprzez najlepsze siatkarskie rozgrywki w Polsce. „Społem" dołącza zatem do rodziny ligowej siatkówki w kraju dwukrotnych mistrzów świata.
– Jestem bardzo dumny z faktu, że tak znana i mocna polska marka dołącza do naszego grona partnerów. Jestem przekonany, że to pierwsza, ale nie ostatnia umowa między nami. Łączy nas nie tylko biznes, ale także, a może przede wszystkim, zamiłowanie do siatkówki. Witam naszego nowego partnera i zapewniam, że razem będziemy w stanie organizować jeszcze lepsze siatkarskie widowiska dla kibiców – mówi Prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A. Artur Popko.
Nowy sponsor Polskiej Ligi Siatkówki S.A. będzie widoczny w rozgrywkach PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi, a także pozostałych wydarzeń organizowanych przez PLS, czyli Superpucharu Polski Mężczyzn, Superpucharu Polski Kobiet, TAURON Pucharu Polski Mężczyzn i TAURON Pucharu Polski Kobiet oraz Grand Prix PLS.
Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Spożywców „Społem" to organizacja zrzeszająca ponad 225 spółdzielni konsumenckich pod wspólnym znakiem „Społem". „Społem" to tradycja polskiego handlu detalicznego. Żadna z istniejących sieci handlowych w Polsce nie ma takiej historii. Od ponad 150 lat zaopatruje Polaków w artykuły spożywcze i asortyment pierwszej potrzeby. Krajowy Związek „Społem" pełni ważne funkcje, zajmując się prowadzeniem na rzecz zrzeszonych spółdzielni działalności doradczej jak również inicjującej i wspierającej działania promujące markę „Społem" w Polsce oraz na świecie . Nowy oficjalny sponsor Polskiej Ligi Siatkówki jest członkiem Międzynarodowego Związku Spółdzielczego skupiającego ponad miliard członków spółdzielni oraz min. organizacji Euro Coop zrzeszającej 20 spółdzielni konsumenckich w Europie, do której został przyjęty jako pełnoprawny członek 21 czerwca br. podczas Zgromadzenia Ogólnego w Sewilli. – Od wielu lat spółdzielnie wspierają działalność sportową, należy wspomnieć o Klubie Sportowym Tęcza – Społem Kielce, którego wychowankowie odnoszą sportowe sukcesy. Np. Zuzanna Kula, pierwsza Polka, zdobyła w lipcu br. medal Igrzysk Sportów Nieolimpijskich w Birmingham w USA. Innym przykładem jest Klub Sportowy w Łodzi, szkolący wychowanków w sekcjach takich jak : kolarstwo, łucznictwo, strzelectwo sportowe, kulturystyka czy piłka siatkowa chłopców. Jako Prezes Krajowego Związku Rewizyjnego doceniam działania zrzeszonych spółdzielni w zakresie wspierania lokalnego sportu, sam jestem wiernym kibicem polskiej siatkówki i tenisa, nie mogłem przejść obojętnie obok propozycji nawiązania współpracy z Polską Ligą Siatkówki, a co za tym idzie nadarzającą się okazją do promowania marki „Społem Coop", w tak szerokim zakresie, jaki daje nam podpisana umowa. – poinformował Ryszard Jaśkowski. Dzięki finansowemu wsparciu ponad 60 spółdzielni członkowskich możemy wykorzystać tą nadarzającą się okazję na promocję znaku „Społem" w środkach masowego przekazu. Od kilku lat intensywniej promujemy produkty marki „Społem" oraz samą markę w Internecie na FB, Instagramie czy YouTube. Wiemy, że informacje o „Społem" trafiają głównie do osób 45+. Chcemy to zmienić i zachowując komunikację do naszych wiernych konsumentów z pokolenia lat 60tych i 70tych, pragniemy trafić do ich dzieci, czy wnuków. Naszym nowym celem jest przybliżenie marki „Społem" młodszemu pokoleniu. Obecnie siatkówka jest sportem któremu kibicują całe rodziny, można powiedzieć „narodowym". Jestem przekonany, że dzięki podjętej współpracy nasi klienci będą pozytywnie kojarzyć naszą markę, a nawet można powiedzieć, że część z nich dowie się, że „Społem Coop" funkcjonuje i jest w 100% polską firmą, prężnie działającą na rynku. – kontynuuje Prezes Jaśkowski.
Spółdzielnie, które nie zdecydowały się przystąpić do tego projektu oraz te, które wciąż zastanawiają się nad przystąpieniem, zapraszamy do dołączenia do tego zacnego grona spółdzielni, które w pierwszym etapie wsparły tę inicjatywę. Wciąż można przesłać do biura KZRSS „Społem" deklarację udziału w tworzeniu Funduszu Promocyjnego, dzięki któremu będziemy mogli jeszcze szerzej promować markę „Społem"