krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Otwarcie wystawy jubileuszowej z okazji 150-lecia polskiej spółdzielczości spożywców w Muzeum Historii Spółdzielczości w Warszawie.
aaa
Supermarket „Batory" należący do PSS „Społem" w Hajnówce wyróżniony
W trakcie IV Kongresu Mięsnego rozstrzygnięto plebiscyt na najlepsze stoiska mięsno-wędliniarskie...
aaa
Złożenie kwiatów na Cmentarzu Powązkowskim - 150 urodziny prezydenta Stanisława Wojciechowskiego
aaa
„Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Rzeszowie laureatem konkursu Pracodawca Przyjazny Pracownikom
Celem konkursu jest promowanie pracodawców, którzy wyróżniają się w stosowaniu dobrych praktyk w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy...
Copyright by KZRSS "Społem"

Akcje handlowe Mazowieckiej Agencji Handlowej „Społem" wspierane plakatami dla placówek handlowych Spółdzielni

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2018 Opublikowano: czwartek, 22, listopad 2018

PLAKAT – „Narodziny polskiego plakatu artystycznego datuje się na rok 1899. Wówczas powstał pierwszy z tych szczególnych druków - Wnętrze Stanisława Wyspiańskiego, plakat teoretycznie informacyjny, powiadamiający o przedstawieniu sztuki Maurycego Maeterlincka i towarzyszącym mu odczycie Stanisława Przybyszewskiego. (...). Od tej pory, wyrafinowany w formie plakat budował swój specyficzny prestiż. Pozostając medium ulicznym, społecznym, sięgał po ważkie treści, stawiał intelektualną poprzeczkę coraz wyżej." (www.culture.pl 2007 r.)

Autorka tekstu stawia pytania czy tradycyjny plakat jest jeszcze potrzebny, czy nie wyparły go inne media, czy plakat utrzyma natężenie tempa życia? „Plakat jest dzieckiem kapitalizmu" (Jan Lenica). Spełnia funkcję reklamy. Jest medium informacji i reklamy. Plakat jest dialogiem, który cechuje indywidualizm i przekaz. Stąd wykorzystanie tej formy reklamy również przez Mazowiecką Agencję Handlową „Społem". Jak pisaliśmy w poprzednim wydaniu Biuletynu, plakaty MAH poza celem informującym o atrakcyjnej cenie detalicznej ustalonej przez Spółdzielnię, mają za zadanie edukować klienta na temat walorów zdrowotnych produktów. Takie hasło zamieściliśmy na plakacie zorganizowanym z ZM SOKOŁÓW S.A. – „Zdrowe bo wołowe" i z firmą BAKOMA – „BIO z natury!". Kontynuacją jest kolejny plakat „Z natury polecamy to co najlepsze", przygotowujemy też plakat z cukrem trzcinowym w roli głównej. Na plakatach promujemy również żywność mrożoną, zdrową i praktyczną w przygotowaniu. Spółdzielczość Spożywcza w 2019 roku – 150 lat działania, a polski plakat w tym samym roku to 120 lat istnienia.