krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Społem Wola przeszło lifting i walczy o klientów nowym konceptem Bistro Kredens
Społem Wola w wygospodarowanej części lokalu sklepowego stworzyło bistro łączące bar mleczny z pubem.
aaa
Jubileuszowy 50 Zjazd Delegatów KZRSS
W Zjeździe uczestniczyło 225 delegatów spośród 293 wybranych w spółdzielniach, 30 zaproszonych gości oraz 125 przedstawicieli wystawców.
aaa
PSS „Społem" Białystok wśród laureatów nagrody Orły "Wprost"
aaa
100 lat „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Zamościu
Jubileuszowa Gala wieńczyła obchody 100-lecia funkcjonowania Spółdzielni.
aaa
Wystawa w Muzeum Historii Spółdzielczości. Kapitał kolektywny
aaa
150 lat Społem WSS Śródmieście w Warszawie
W warszawskim klubie Space świętowali swój wyjątkowy jubileusz członkowie i pracownicy WSS.
Copyright by KZRSS "Społem"

Otwarcie sklepu "Społem" PSS w Hajnówce

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2013 Opublikowano: piątek, 15, listopad 2013

W październiku br. w Hajnówce przy ul. 3 Maja 56, hajnowska "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców uruchomiła sklep Gama Expresowe Zakupy. Prawie 90 % sprzedaży stanowi tu mięso, drób i wędliny.

W wywiadzie dla "Kuriera Hajnowskiego" z 12 listopada br. Mieczysława Bogdanowicz – prezes Zarządu "Społem" PSS w Hajnówce poinformowała: – Na potrzeby tej placówki konieczne było zamówienie lad chłodniczych dostosowanych do przechowywania tych produktów. Według jej zapewnień podstawowym kryterium przy podejmowaniu decyzji o zakupie wyposażenia do ich placówek handlowych jest nowoczesność, funkcjonalność, ergonomia i energooszczędność urządzeń. – Oczywiście cena zakupu urządzeń jest ważna, jednak nie kluczowa – dodaje prezes Mieczysława Bogdanowicz. Dzięki dobremu wyposażeniu można również zwiększyć sprzedaż poszczególnych produktów.

– Świadomość klientów i ich oczekiwania rosną. Aby przyciągnąć uwagę konsumentów, nie wystarczy jedynie bogata oferta. Z doświadczenia wiemy, że ekspozycja towaru ma ogromne znaczenie. Przykładem może tu być wymiana regałów piekarniczych. W placówkach, do których kupiliśmy nowe, dobrze oświetlone regały, nastąpił wzrost sprzedaży pieczywa nawet o 100 %. Podobnie jest ze sprzedażą choćby warzyw i owoców –potwierdza prezes Mieczysława Bogdanowicz.