krs coop facebook
Serwis Informacyjny Społem

aaa
Uroczysta Gala 150-lecia Spółdzielczości Spożywców „Społem" w Polsce
12 września br. na Zamku Królewskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala jubileuszowa, z udziałem ponad 300 przedstawicieli spółdzielni „Społem" ...
aaa
Jubileusz 100-lecia „Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Bochni
aaa
Otwarcie nowego – największego sklepu PSS „Społem" w Kielcach
1200 metrów kwadratowych powierzchni i 26-osobowa załoga sprzedawców, a także największe stoisko mięsno-wędliniarskie wraz z serwisem serów...
aaa
Ósmy bar przy sklepie PSS Społem w Białymstoku juz otwarty.
Lokal znajduje się na części powierzchni obiektu "Pogodny" przy ul. Pogodnej 6 w Białymstoku.
aaa
Kieleckie „Społem" świętowało 100 lat działalności.
Podczas uroczystego walnego zgromadzenia członków w restauracji Winnica w Kielcach, nagrodzono kielecką spółdzielnię oraz jej wieloletnich pracowników.
Copyright by KZRSS "Społem"

Otwarcie sklepu "Społem" PSS w Hajnówce

Kategoria: SERWIS INFORMACYJNY SPOŁEM NR IV/2013 Opublikowano: piątek, 15, listopad 2013

W październiku br. w Hajnówce przy ul. 3 Maja 56, hajnowska "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców uruchomiła sklep Gama Expresowe Zakupy. Prawie 90 % sprzedaży stanowi tu mięso, drób i wędliny.

W wywiadzie dla "Kuriera Hajnowskiego" z 12 listopada br. Mieczysława Bogdanowicz – prezes Zarządu "Społem" PSS w Hajnówce poinformowała: – Na potrzeby tej placówki konieczne było zamówienie lad chłodniczych dostosowanych do przechowywania tych produktów. Według jej zapewnień podstawowym kryterium przy podejmowaniu decyzji o zakupie wyposażenia do ich placówek handlowych jest nowoczesność, funkcjonalność, ergonomia i energooszczędność urządzeń. – Oczywiście cena zakupu urządzeń jest ważna, jednak nie kluczowa – dodaje prezes Mieczysława Bogdanowicz. Dzięki dobremu wyposażeniu można również zwiększyć sprzedaż poszczególnych produktów.

– Świadomość klientów i ich oczekiwania rosną. Aby przyciągnąć uwagę konsumentów, nie wystarczy jedynie bogata oferta. Z doświadczenia wiemy, że ekspozycja towaru ma ogromne znaczenie. Przykładem może tu być wymiana regałów piekarniczych. W placówkach, do których kupiliśmy nowe, dobrze oświetlone regały, nastąpił wzrost sprzedaży pieczywa nawet o 100 %. Podobnie jest ze sprzedażą choćby warzyw i owoców –potwierdza prezes Mieczysława Bogdanowicz.